RSS

每日文章彙整:13 六月, 2022

主懷安息

牛牛太太在喪禮中分享了三件關於牛牛的事。

<—>

熟悉牛牛嘅朋友都知道佢有寫作嘅習慣,佢個blog本來只係個人嘅日常生活記錄、旅遊日誌、日劇、韓劇和電影分享。六年前病咗之後,就加入了抗癌誌。

網誌由開頭零點擊,到現在有好多來自世界各地嘅網友留言,有鼓勵嘅說話,有病友交流心得,亦有照顧者幫屋企人問問題。牛牛都好用心一一解答網友所有嘅問題。有一次在醫院病房,有一位護士認出他,話有睇開佢嘅blog。我哋喺網誌公佈咗牛牛逝世嘅消息之後,網友都紛紛留言多謝佢嘅無私分享,話佢堅毅嘅抗癌態度比咗好多勇氣同路人。

<二>

咁多年來,我哋都未見過牛牛喊(哭) 。上年10月手術出院後,返到屋企佢同我講佢喺醫院發現唔見咗隻結婚戒指,佢叫自己鎮定,不要慌張,一定會搵到,最後好彩真係搵得番。 但係當佢講番呢件事俾我聽嘅時候, 佢就忍唔住喊(哭) , 呢次係我第一次同最後一次見到佢喊(哭) 。

<三>

得到大腸癌呢個病,牛牛從來冇怨言,佢成日都話「有病咪醫囉!天主自會有安排,大家幫我祈禱就得啦!」。佢從來冇講過辛苦,直至離開嗰日下晝,睡醒時問我「好辛苦,點算?」我回答說「你現在係屋企 (家) ,祈禱就可以!」然後佢就合上眼睡着了,跟住就返咗天家。

牛牛嘅離開,我們難免會哀傷,但我希望大家像我一樣,學習牛牛的樂觀積極,他經常說 Think Positive,Life as Usual。 大家請為佢高興,可以回去天主的懷抱,亦在母親節同佢媽媽喺天堂團聚。感謝各位陪伴牛牛完成佢人生嘅馬拉松!主佑各位。

 
3 則迴響

發文者為 於 13 六月, 2022 英吋 疾病, 宗教, 家庭

 

標籤: